پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

استقلال، هرروز بهتر از دیروز | محمود فکری و دستیارانش در حال آماده کردن تیمی در قواره قهرمانی

  • کد خبر: ۴۷۳۷۱
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
استقلال، هرروز بهتر از دیروز | محمود فکری و دستیارانش در حال آماده کردن تیمی در قواره قهرمانی
حال‌وهوای این روز‌های استقلال آفتابی است. بعد از انتخاب محمود فکری به‌عنوان سرمربی جدید استقلال، قیل‌وقال‌ها در این باشگاه خوابیده است و کار جدی کادر فنی جدید استقلال هرروز بهتر از روز قبل پیش می‌رود.
به گزارش شهرآرانیوز؛ فکری با جمع کردن گروهی از استقلالی‌های قدیمی، تاکنون موفق شده است فضا را برای خود آرام کند و با انجام مرتب و هرروزه تمرینات، در حال مسلط شدن بر اوضاع تیمی است که همیشه از آن انتظار قهرمانی می‌رود. همه این‌ها در شرایطی است که استقلال همچنان درگیر پرونده شفر و موضوع بازگشت دیاباته و علی کریمی است، اما به نظر می‌رسد این موضوعات چندان نگران‌کننده نیست و استقلال با همه وجود در حال مهیا شدن برای کسب قهرمانی دوباره در لیگ برتر و پایان استیلای چهارساله رقیبش است.


پیروزی شاگردان فکری برابر نفت مسجدسلیمان

۲ تیم استقلال و نفت مسجدسلیمان بعدازظهر دیروز در دیداری تدارکاتی در زمین شماره ۲ مجموعه ورزشی آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود آبی‌پوشان به پایان رسید. گل‌های استقلال را مسعود ریگی و آرش رضاوند به ثمر رساندند و تک‌گل نفت مسجدسلیمان را هم مهدی نیایش ثبت کرد. در نیمه دوم رشید مظاهری به‌جای سیدحسین حسینی درون دروازه آبی‌پوشان قرار گرفت تا اولین بازی خود را انجام دهد. داریوش شجاعیان دیگر چهره ویژه بازی دیروز استقلال بود.
 
هافبک تکنیکی استقلالی‌ها بعد از آنکه سال گذشته رباط صلیبی‌اش پاره شد و مدت زیادی دور از میادین بود، در تعطیلات کرونایی به مرز بهبودی رسید، اما مشکلات مربوط به خروج نامش از فهرست استقلال مانع از بازگشت به ترکیب این تیم شد. شجاعیان به علت بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا نیز نتوانست برای آبی‌ها به میدان برود تا دوری‌اش از ترکیب آبی‌ها به حدود یک‌سال برسد. این هافبک توانمند دیروز بعد از حدود یک‌سال در جریان بازی دوستانه آبی‌ها در ترکیب اصلی قرار گرفت. این بازیکن باتجربه حالا در انتظار بازشدن پنجره نقل‌وانتقالاتی استقلال و ورود نامش به فهرست این تیم است تا در لیگ بیستم بار دیگر برای تیمش به میدان برود.


غلامی بازی کرد، قائدی تماشا!

در بازی دیروز استقلال، عارف غلامی هم که همراه با رشید مظاهری از اردوی تیم ملی آمده‌اند، حضور داشت و به زمین رفت. مهدی قائدی هم با لباس شخصی در کنار زمین حضور داشت. نکته مهم درباره این بازیکن قوت گرفتن شایعه لژیونرشدنش است. قائدی که با لباس شخصی به محل تمرین آبی‌ها رفت و خودش را به کادرفنی معرفی کرد، از یک تیم قطری پیشنهاد مالی خوبی دارد. با این حال، باشگاه استقلال هنوز درباره وضعیت او تصمیمی نگرفته است. محمود فکری، سرمربی آبی‌ها، اعلام کرد مخالف جدایی قائدی است. قائدی وقتی با پرسش خبرنگاران درباره ماندن یا رفتنش از این تیم روبه‌رو شد، گفت: اگر باشگاه بخواهد، می‌مانم و به کارم ادامه می‌دهم. قائدی همه‌چیز را درباره لژیونرشدنش با توجه به قراردادی که دارد، به مسئولان باشگاه استقلال سپرده است و باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی پیرامون این مهاجم تکنیکی در روز‌های آینده رخ می‌دهد.


فکری: خواسته‌هایم را به باشگاه می‌گویم، نه رسانه‌ها

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: برخی مشکلات از قبل بوده و اکنون هم پنجره باشگاه بسته است، اما تمرکز مدیران بر باز شدن پنجره است. محمود فکری پیش از بازی دوستانه با نفت مسجدسلیمان گفت: سیاست اولیه خودم و باشگاه این است که بتوانیم قرارداد‌ها را تمدید کنیم و تمام تلاشمان این است که بازیکنان را حفظ کنیم. الان یک جای خالی داریم که مهم نیست و مهم تمدید قرارداد بازیکنان قبلی است. به باشگاه گفتیم که مشکلات را حل کنند و قرارداد‌ها تمدید شود. برخی مشکلات از قبل به وجود آمده و برخی هم به‌دلیل بسته بودن پنجره است. تمرکز باشگاه روی حل بدهی‌هاست تا پنجره باز شود.

وی درباره وضعیت ملی‌پوشان استقلال بیان کرد: ملی‌پوشان ما با توجه به فرسایشی بودن لیگ و حضور در تیم ملی، هیچ استراحتی نداشتند و نیاز است که استراحت کنند. تعدادی از بازیکنان زودتر به تمرینات اضافه شدند و بقیه هم خودشان را می‌رسانند. حتی به نظر من نیاز است که بعد از حدود ۱۵ ماه فصل ورزشی، ۲ هفته استراحت کنند. عارف غلامی امروز آمد و بچه‌های دیگر هم اضافه می‌شوند و در خدمتشان هستیم.
 
سرمربی استقلال درباره وضعیت قائدی و دیاباته و اینکه غیبت آن‌ها مربوط به استراحت است یا جدایی، تأکید کرد: قائدی اکنون استراحت می‌کند. اگر بحث جدایی باشد، به خود باشگاه برمی‌گردد، اما نظر خودم جدایی این بازیکن نیست. درباره شیخ دیاباته هم خبری ندارم و باشگاه در ارتباط است و بحثی درباره توافق مالی وجود دارد. وی درباره آخرین وضعیت بلبلی اظهار کرد: این بازیکن با من صحبت کرد، اما از لحاظ روحی شرایط ماندن نداشت. حالا تکلیف بعدی را باشگاه مشخص می‌کند و اگر رفتنی شد، یک بازیکن را جایگزین می‌کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->